38027-Tx-RadianceC-Hands_RGB

Het geheim van vitamine C

Actueel, Geen categorie, Vitamine C

Vitamine C behoort tot de top 3 van favoriete super-ingrediënten van dermatologen. Ook de consument weet hoe efficiënt dit ingrediënt is: vitamine C is het meest gegoogelde bestanddeel in de schoonheidssector, om de 49 seconden duikt de zoekterm “vitamine C” op het net op!  

Herlancering van Timexpert Radiance C+

Griet Moriaux 2Germaine de Capuccini lanceert eind mei de nieuwe Expert-lijn Timexpert Radiance C+. Mevrouw Griet Moriaux, Country Manager Benelux: “Voor het eerst lanceert ons merk een gepatenteerde formule in de professionele cosmetica. Het geheim van deze lijn ligt in de werking van pure vitamine C op de huid die 6 maal effectiever is dankzij het gepatenteerde HLG-nanopolymeer. Dit houdt het exclusieve alleenrecht in van Germaine de Capuccini om deze unieke uitvinding commercieel toe te passen. Alleen echt innovatieve uitvindingen die technologische vooruitgang kunnen aantonen, kunnen een patent krijgen. Er gaan dan ook meer dan 4 jaar onderzoek en ontwikkeling schuil achter deze herlancering, wat nu resulteert in een wereldwijde erkenning.

In deze lijn is het percentage pure vitamine C verdubbeld tot 10%. Van vitamine C is geweten dat het de beste verdediging is tegen vrije radicalen en huidveroudering die voornamelijk veroorzaakt wordt door zonlicht, maar ook door vervuiling, roken, stress en blauw licht van schermen. De producten verminderen donkere pigmentvlekken en vertragen ​​het verschijnen van tekenen van veroudering, zoals een gebrek aan vocht, verlies van stevigheid en een doffe teint. Voor wie is deze lijn bestemd? Timexpert Radiance C+ is geschikt voor mensen vanaf 25 jaar en is ideaal voor de behandeling van een gestresseerde huid, een doffe en grauwe huid, rokershuid en donkere pigmentvlekken. Het wordt ook aangeraden om de huid een stralend effect te geven voor een speciale gelegenheid. Het is een buitengewone licht- en energiebooster voor de huid (maar minder geschikt voor een acne-huid of een gevoelige huid).”

Unieke verpakking

Het serum voor thuisgebruik heeft een nieuwe verpakking gekregen om de pure vitamine C ingekapseld te houden totdat het wordt geactiveerd tot het moment van gebruik, zodat het niet wordt afgebroken of geoxideerd. Dit geeft het serum 100% behoud van werkzaamheid gedurende 15 dagen na activering. Ook de oranje kleur van de verpakking is veranderd. Gezien het concept van de lijn bleef de kleur oranje behouden, alleen was de vraag: welk type oranje? Daarvoor analyseerde het merk het psychologische aspect van de verschillende tinten oranje in detail. Er werd op zoek gegaan naar de tint die de boodschap van “energie, geluk en enthousiasme en succes” het sterkst overbracht en zo viel de keuze op de tint “vurig oranje”. Een perfecte aanvulling op de lijn die staat voor een schitterende en levendige teint die als het ware zelf licht uitstraalt (Radiance).

Duurzaamheid troef

Germaine de Capuccini draagt duurzaamheid hoog in het vaandel. Alle producten worden ontwikkeld en vervaardigd in het Spaans hoofdkantoor in Alcoy. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) is één van de belangrijkste elementen in de filosofie van het merk, met als doel de concurrentiesituatie en de toegevoegde waarde te verbeteren door acties die sociaal en ecologisch respectvol zijn. Ze werken aan drie onderdelen van MVO:

1) Economisch met R&D, innovatie en kwaliteit als sleutelelementen.

2) Sociaal: ze sponsoren sport en cultuur en ondersteunen slechtzienden, kankerpatiënten en gediscrimineerde minderheden.

3) Wat het milieu betreft, controleren en bewaken ze het hele productieproces vanaf het ontwerp tot de vrijgave van het eindproduct en de dienst na verkoop en leggen ze de focus op recycling. De schoonheid van de klant is bij Germaine de Capuccini in veilige handen!

Meer info vind ja alvast op de site van : www.germainedecapuccini.be

Sylvia Silvester

 

Deel dit artikel !

Geef een antwoord