shutterstock_59787970 rechtenvrij

Ook mannen maken zich zorgen over hun uiterlijk

Gelaat, mannen, Mannenverzorging, Marketing en communicatie, Marketingplannen

Voor degenen in de esthetische sector is dit allesbehalve schokkend nieuws. De meeste behandelaars weten al dat mannen altijd aandacht aan hun hebben besteed en hebben geprobeerd het te verbeteren. Tenzij we een enorme culturele verandering meemaken, zal dit niet veranderen. Dus waarom zou je het verzinnen?

De reden is simpel, mannen nemen al geruime tijd de controle over hun uiterlijk en zoeken naar esthetische behandelingen in recordaantallen

De trend lijkt generaties te kruisen en is van toepassing op mannen van alle leeftijden.  De millennium man die nooit een training mist, maar ook de iets oudere man, wenst tegenwoordig zijn uiterlijk te verbeteren met o.a. laserontharing.  De toename van mannen die behandeling zoeken, biedt aanbieders grote kansen op groei en hogere inkomsten.

Aanbieders die deze doelgroep willen bedienen, dienen hun aanbod daarom bekend en aantrekkelijk maken. Marketing voor mannen vereist het spreken van hun taal, het identificeren van de behoeften en wensen van deze beoogde bevolkingsgroep en het afstemmen van een aanbod dat perfect voldoet aan die eisen.

Met Soprano ICE Platinum kunt u deze doelgroep uitstekend bedienen. Neem eens een kijkje op  www.sopranoplatinum.be

Geef een reactie