Van bad hair naar fabulous hair


In samenwerking met
Beautybizz Logo Laguune

Old Hollywood glamour is terug, ook in je haar. En als je nog niet van het nieuwe Belgische merk Laguune hebt gehoord, dan is het tijd om daar verandering in te brengen. Met hun nieuwe 5-in-1 haarmasker ga je in no-time van een bad naar fabulous hair day.

Van acai tot papaya, de tropische ingrediënten zorgen ervoor dat je lokken in één beweging red carpet ready zijn. Bonuspunt? Je hoeft het niet eens uit te wassen.

Het nieuwe Belgische merk Laguune, opgericht door Mats Meyer, gaat voor kwalitatieve haarverzorging on the go. Laguune heeft als motto “Less is more” en creëert haarproducten die makkelijk in gebruik zijn en doen wat ze beloven: je lokken in één oogopslag de Hollywood-glamour look geven. Meyer’s missie? Vrouwen die net zo hard en intens willen leven als zij, voorzien van een aangepaste set verzorgingsproducten. Want eerlijk, wie heeft er tijd voor eindeloze routines?

Van Antwerpen naar New York en terug!
In een vorig leven was Mats Meyer een succesvolle juriste bij een topbank in New York en na haar carrière op Wall Street scheerde ze hoge toppen als illustrator bij Vogue, Chanel, Cartier,…Ze klom al snel op tot een van de meest gegeerde creatieve consultants in de beautysector in the Big Apple. What, like it’s hard? Bovendien kon je deze Glamazon ook regelmatig terugvinden op de rode loper, waar ze interviews afnam van Hollywood sterren.

Maar ze wou nog één droom van haar verlanglijstje afvinken: een eigen haarverzorgingslabel oprichten. Beauty meets business: Mats Meyer is een moderne Rosalind Russel die schaamteloos hard leeft, onderneemt en geen zin heeft in tijdverslindende schoonheidsslaapjes.
Mats Meyer – CEO Laguune:”Toen ik in New York woonde, heb ik één ding geleerd: vrouwen worden door de schoonheidsindustrie nog te vaak als naïef en breekbaar afgeschilderd. Ik had geen behoefte aan een relaxerende gel of een ontspannend masker. Ik had nood aan een product dat me na een uitputtende vergadering in enkele minuten kon “revampen” in een vrouw die klaar was om op date te gaan. Dat bestond niet, dus heb ik gezworen om het zelf te maken.”

Old Hollywood glam meets tropical paradise
Het eerste product dat Laguune lanceert is het Paradise Found haarmasker. De frisse en roze verpakking in combinatie met de glitz en glamour van Hollywood is alvast uitgegroeid tot een Instagram-favoriet.

Natuurlijk mooi
Ook bij milieubewuste beautylovers verdient Laguune een plekje in hun wekelijkse routine. De producten zijn vegan, vrij van synthetische ingrediënten zoals parabenen en sulfaten én niet getest op dieren. Hun formules zijn zacht voor je haar én voor de planeet.

Beautybizz Laguuna

Deel dit artikel !